+31 (0)70-2629197 •

Expat diensten

Aangiften inkomstenbelasting

Veel expats komen naar Nederland zonder zich bewust te zijn van de fiscale voordelen en of de verplichting de aangifte inkomstenbelasting te doen.

Het indienen van een aangifte betekent niet automatisch dat er betaald moet worden inkomstenbelasting. Als een expat binnenkomt of Nederland verlaat tijdens een bepaald jaar kunnen ze in aanmerking komen voor een belastingteruggave. HD Belastingadvies kan een berekening maken en u helpen bij het ​indienen van de aangifte inkomstenbelasting. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of vul de vragenlijst in.

30% regeling

De 30% regeling is een fiscaal voordeel voor expats die in Nederland werken. Het voordeel is dat 30% van het loon belastingvrij zal worden uitgekeerd. Voor het aanvragen van de 30% regeling zijn er verschillende eisen waaraan moet worden voldaan. HD Belastingadvies kan u helpen om de 30% regeling aan te vragen. Het hebben van de 30% regeling brengt ook andere voordelen met zich mee, zoals bijvoorbeeld het aanvragen van rijbewijs in Nederland. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Voldoen aan verplichtingen

Het is voor werkgevers een ingewikkeld en tijdrovend proces om ervoor te zorgen dat alle van toepassing zijnde regels en voorschriften worden nageleefd. Wat moet worden betaald? Welke sociale verzekeringen moeten worden afgedragen? Als de expats aan het werk zijn, zorgen we ervoor dat ze voldoen aan alle verplichtingen.

Internationale bedrijven

HD Belastingadvies biedt ook diensten aan internationale bedrijven die zich in Nederland willen vestigen. Tijdens dit proces zal eerst de keuze van de juiste entiteit om het bedrijf te starten worden besproken. Wij kunnen u vanaf de opstart van de onderneming helpen en adviseren over de inrichting van de administratie. Hierbij zullen de fiscale merites en de wettelijke verplichtingen worden besproken, zodat het duidelijk zal zijn welke regels dienen worden nageleefd door de internationale ondernemingen in Nederland. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Immigratie diensten

Wij kunnen via onze partner verschillende immigratie diensten voor zowel particulieren als bedrijven aanbieden. Voor individuen kunnen we de vergunningen controleren en aanvragen indienen voor uitbreiding of wijziging van de vergunning afhankelijk van de situatie. Voor bedrijven die zich hier willen vestigen kunnen we het proces regelen en ook zorgen voor de nodige vergunningen en licenties. Neem contact met ons op voor de immigratiediensten.